سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن تحت شبکه فنویل مدل Fanvil x4

700,000 تومان

قیمت و خرید تلفن تلفن تحت شبکه Fanvil x4 در فروشگاه تجهیزات شبکه و VOIP یوزدلند

  • برند : فنویل
  • مدل : X4
  • وضعیت انبار : موجود
  • وضعیت استفاده : بازگشتی – Refurbished
  • مشاوره رایگان برای خرید تلفن ویپ فنویل X4

ویژگی خرید تلفن X4 از یوزدلند

وضعیت استفاده یک گزینه را انتخاب کنیدبازگشتی - Refurbished

موجود در انبار

  •  با گارانتی 1 ساله یوزدلند - شامل 20% شارژ اضافی خواهد شد
  •  به همراه پک و بسته‌بندی - شامل 30،000 تومان شارژ اضافی خواهد شد

700,000 تومان

خرید

شناسه محصول: ip-phone-x4 دسته: 

ررسی تلفن تحت شبکه فنویل Fanvil مدل X4

فنویل X4 یکی از مدل‌های متداول و پرطرفدار برند فنویل است ، اگر به طور کلی با برند فنویل آشنایی داشته باشید می‌دانید که این برند یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید مدل‌های متنوع تلفن‌های تحت شبکه می‌باشد . برندخرید تلفن فنویل مدل X4  فنویل در حال حاضر یکی از برند‌های پرطرفدار و با کیفیت موجود در بازار ایران می‌باشد که به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به امکانات و کیفیت ساخت خود دارد بسیار مورد توجه کارشناسان و متخصصان مراکز تلفنی تحت شبکه یا VOIP قرار گرفته است . این تلفن در کنار ظاهری زیبا و به روز ، از امکانات و قابلیت‌های بسیار مناسبی نیز برخوردار می‌باشد که در ادامه این قابلیت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم .

نگاهی دقیق به تلفن VOIP فنویل X4

اولین نکته جذابی که روی مدل X4 به چشم می‌خورد استفاده از دو صفحه نمایش رنگی برای استفاده از امکانات اصلی تلفن و دکمه ‌خرید گوشی سیسکو های DSS گوشی می‌باشد . شما می‌توانید به سادگی شماره‌های مورد نظر خود را روی کلید‌های DSS این تلفن ذخیره کنید تا بتوانید در صورت نیاز به سادگی با همکاران و مخاظبان مورد نظر خود تماس برقرار کنید .

علاوه بر 2 صفحه نمایش رنگی یاد شده این تلفن قابلیت‌های کاربردی بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارت است از : تامین برق تلفن با استفاده از آداپتو و یا تکنولوژی POE یا  Power Over Ethernet ، پشتیبانی از کیفیت صدای HD ، تعریف 4 عدد اکانت داخلی با خرید IP Phone فنویل مدل X4 استفاده از پروتکل محبوب و کاربردی SIP ، پنل تنظیمات تحت وب که کانفیگ این تلفن را برای شما بسیار ساده می‌کند ، استفاده از پورت Ethernet گیگ در مدل‌های سری G یا X4G ، پشتیبانی از پروتکل‌های متعدد مانند L2TP , Open VPN و ….

فنویل x4

چه چیز کارشناسان را ترغیب به خرید تلفن فنویل X4 می‌کند ؟

از جمله مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود یک کارشناس VOIP تلفن فنویل مدل X4 را به کارفرمای خود پیشنهاد دهد قیمت مناسب در برابر خرید IP Phone سیسکو کارایی و امکانات این تلفن می‌باشد . به طور خلاصه این IP Phone در کنار قیمت خوبی که نسبت به دیگر تلفن‌های هم سطح خود دارد ، دارای تنظیماتی ساده برای کارشناس و امکانات کاربردی و پایداری بالا برای کارفرما می‌باشد .

ویژگی‌های IP Phone X4 فنویل :

  1. زیبایی ظاهری
  2. پشتیبانی از POE
  3. کیفیت ساخت بالا
  4. پشتیباتی از 4 اکانت داخلی
  5. دارای دو صفحه نمایش رنگی
  6. قیمت مناسب در برابر کیفیت ساخت و امکانات
  7. کانفیگ از طریق پنل تحت وب و تنظیمات تلفن

نقاط ضعف IP Phone X4 فنویل :

  1. عدم پشتیبانی از پروتکل SCCP
  2. استفاده از پورت 10/100 ( در مدل‌های ساده )

Datasheet یا کاتالوگ تلفن فنویل مدل X4

در صورتی که برای خرید تلفن تحت شبکه فنویل مدل X4 به راهنمایی و یا مشاوره بیشتری احتیاج دارید می‌توانید همین حالا با شماره‌ تماس‌های یوزدلند تماس گرفته و با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .