سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن تحت شبکه سیسکو مدل Cisco 7961

360,000 تومان

قیمت و خرید تلفن تحت شبکه سیسکو مدل 7961 در فروشگاه تجهیزات شبکه و VOIP یوزدلند

  • برند : سیسکو
  • مدل : 7961
  • وضعیت انبار : موجود
  • وضعیت استفاده : کارکرده –  Used
  • مشاوره رایگان برای خرید تلفن ویپ سیسکو 7961
  • تغییر فریمور رایگان IP Phone 7961 CISCO توسط یوزدلند (SIP – SCCP)

ویژگی خرید تلفن 7961 از یوزدلند

وضعیت استفاده یک گزینه را انتخاب کنیداستفاده شده - Used

موجود در انبار

  •  با گارانتی 1 ساله یوزدلند - شامل 20% شارژ اضافی خواهد شد
  •  به همراه پک و بسته‌بندی - شامل 30،000 تومان شارژ اضافی خواهد شد

360,000 تومان

خرید

شناسه محصول: ip-phone-7961 دسته: 

ررسی تلفن تحت شبکه CISCO 7961

تلفن VOIP سیسکو 7961 یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تلفن‌های VOIP تولید شده توسط کمپانی قدرتمند سیسکو می‌باشد . این تلفن با داشتن قیمتی مناسب و قابلیت‌های کاربردی مانند پشتیبانی از POE استاندارد ، قابلیت تعریف 6 خرید تلفن سیسکو مدل 7961 خط همزمان ، قابلیت اتصال به مراکز تلفنی با پروتکل‌های SIP و SCCP ، صفحه نمایش بزرگ و … همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی یک مرکز تلفنی ویپ و همچنین کاهش هزینه‌های پیاده‌سازی این سیستم می‌باشد .

نگاهی دقیق‌تر به تلفن 7961 سیسکو

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می‌کنید ، تلفن VOIP تحت شبکه 7961 سیسکو با ظاهری کلاسیک و با کیفیتی که دارد همچنان می‌تواند خرید IP Phone سیسکو مورد پسند بسیاری از مشتریان و مدیران شرکت‌ها قرار گیرد . این تلفن برای نمایش اطلاعات تماس و برخی تنظیمات از یک صفحه نمایش تک رنگ پیکسلی بهره می‌برد که ابعاد بزرگ این صفحه جلوه‌ی خاصی را برای این تلفن ایجاد کرده است .

تلفن 7961 سیسکو همانطور که گفته شد از قابلیت POE در کنار قابلیت تامین برق با آداپتور بهره می‌برد . برای استفاده از امکانات این تلفن علاوه بر کلید‌های سخت‌افزاری ، کلید‌های نرم‌افزاری یا Soft Key هایی نیز در نظر گرفته شده است که با روشنشدن تلفن روی صفحه ظاهر شده و در زمان‌های مختلف قابلیت‌های خاصی مانند ترنسفر ، hold  خرید IP Phone سیسکو مدل 7961 کردن تماس و … را در اختیارتان قرار می‌دهد . تلفن 7961 در قسمت پشتی خود علاوه بر دو پورت اترنت برای اتصال تلفن و کامپیوتر کنار تلفن به شبکه ، از سه پورت دیگر برای اتصال هندست گوشی ، هدست و expansion module نیز بهره می‌برد .

در آخر یکی از قابلیت‌هایی که کاربرد این تلفن را دو چندان می‌کند امکان استفاده از این تلفن در دو حالت SIP و SCCP می‌باشد که به  شما اجازه می‌دهد تا تلفن خود را روی مراکز تلفنی Cisco و یا دیگر مراکز تلفن SIP ساپورت به راحتی رجیستر کنید .

IP Phone تحت شبکه سیسکو 7961

چرا خرید و فروش تلفن 7961 سیسکو به صورت کارکرده و دست دوم همچنان ادامه دارد ؟

از جمله مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا خرید و فروش تلفن‌های نسبتا قدیمی و استوک سیسکو مثل مدل 7961 همچنان ادامه داشته باشد و خرید تلفن کارکرده سیسکو کارشناسان مراکز تلفنی VOIP برای راه‌اندازی سیستم‌های تلفنی مبتنی بر IP از آن‌ها استفاده کنند، قیمت مناسب در کنار کارایی و کیفیت بالای این محصول می‌باشد .

دومین دلیلی که باعث می‌شود تا تلفن 7961 سیسکو را به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی یک سیستم ویپ مقرون‌ به صرفه انتخاب کنیم ، قابلیت‌های کاربردی این محصول مانند پشتیبانی از POE ، پشتیبانی از 6 خط داخلی و …. نیز می‌باشد .

تلفن سیسکو 7961

ویژگی‌های IP Phone 7961 سیسکو :

  1. زیبایی ظاهری
  2. پشتیبانی از POE
  3. کیفیت ساخت بالا
  4. پشتیبانی از VLan
  5. صفحه نمایش نسبتا بزرگ
  6. پشتیباتی از 6 اکانت داخلی
  7. قیمت مناسب برای مدل‌های کارکرده و استوک

نقاط ضعف IP Phone 7961 سیسکو :

  1. قیمت بالا برای مدل‌های نو
  2. عدم پشتبانی از پروتکل SIP به صورت پیش‌فرض
  3. نیاز به فایل کانفیگ و TFTP Server برای تنظیمات
  4. اندازه نسبتا بزرگ تلفن ( البته این مورد کاملا سلیقه‌ای هست! )

فایل های لازم برای تغییر فریمور و کانفیگ تلفن سیسکو مدل 7961

در صورتی که برای خرید تلفن تحت شبکه CISCO مدل 7961 به راهنمایی و یا مشاوره بیشتری احتیاج دارید می‌توانید همین حالا با شماره‌ تماس‌های یوزدلند تماس گرفته و با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .