سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن تحت شبکه سیسکو مدل Cisco 7940

345,000 تومان

قیمت و خرید تلفن تحت شبکه سیسکو مدل 7940 در فروشگاه تجهیزات شبکه و VOIP یوزدلند

  • برند : سیسکو
  • مدل : 7940
  • وضعیت انبار : موجود
  • وضعیت استفاده : کارکرده –  Used
  • مشاوره رایگان برای خرید تلفن ویپ سیسکو 7940
  • تغییر فریمور رایگان IP Phone 7940 CISCO توسط یوزدلند (SIP – SCCP)

ویژگی خرید تلفن 7940 از یوزدلند

وضعیت استفاده یک گزینه را انتخاب کنیداستفاده شده - Used

موجود در انبار

  •  با گارانتی 1 ساله یوزدلند - شامل 20% شارژ اضافی خواهد شد
  •  به همراه پک و بسته‌بندی - شامل 30،000 تومان شارژ اضافی خواهد شد

345,000 تومان

خرید

شناسه محصول: ip-phone-7940 دسته: 

وضیحات

بررسی تلفن تحت شبکه CISCO 7940

تلفن VOIP سیسکو 7940 یکی از تلفن‌های محبوب و پرفروش در بازار تجهیزات VOIP ایران می‌باشد که با قیمت بسیار مناسبی که در برابر کیفیت ساخت خرید تلفن سیسکو مدل 7940  و امکانات خود دارد همواره می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای پیاده‌سازی سیستم تلفنی VOIP یک سازمان باشد . در ادامه قصد داریم برخی قابلیت‌ها و امکانات مهم این تلفن پرفروش را مورد بررسی قرار دهیم .

نگاهی دقیق‌تر به تلفن 7940 سیسکو

تلفن 7940 یکی از پرفروش‌ترین تلفن‌های برند سیسکو در بازار ایران می‌باشد . شکل ظاهری این تلفن درست شبیه دیگر تلفن‌های سری 70xx مانند 7960 ، 7975 و …. بوده و از یک طراحی ظاهری نسبتا کلاسیک بهره می‌برد . تلفن 7940 با پشتیبانی از خرید تلفن کارکرده سیسکو  دو اکانت داخلی به کارشناسان مراکز تلفنی VOIP این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پروتکل‌های SIP یا SCCP ، ارتباط این IP Phone را با مرکز تلفن خود برقرار کنند . (البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از هر یک از این دو پروتکل نیازمند فریمور خاص آن پروتکل می‌باشد که باید از قبل روی تلفن بارگذاری شده باشد .)

یکی دیگر از جذابیت‌های ظاهری تلفن 7940 سیسکو ، صفحه نمایش تک رنگ پیکسلی و نسبتا بزرگ آن می‌باشد که جلوه‌خاصی به ظاهر تلفن بخشده و می‌تواند علاوه بر اطلاعات تماس‌ها ، برخی از تنظیمات تلفن را نیز در اختیار کاربران قرار دهد . از ویژگی‌های ظاهری و قابلیت‌های نرم‌افزاری که بگذریم به بحث سخت‌افزار این تلفن می‌رسیم . تلفن تحت خرید IP Phone سیسکو مدل 7940 شبکه 7940 در قسمت پشتی خود مانند بسیاری از تلفن‌های IP دیگر از دو پورت اترنت برای اتصال تلفن و کامپیوتر کنار تلفن به بستر شبکه بهره می‌برد . نکته مهمی که باید در مورد این پورت‌های شبکه به آن توجه ویژه داشته باشید این است که پورت اصلی تلفن از POE استاندارد متداول در سوییچ‌های شبکه پشتیبانی نمی‌کند و فقط از قابلیت Power Inline که مختص تجهیزات قدیمی سیسکو می‌باشد برای تامین برق مورد نیاز خود از بستر شبکه پشتیبانی می‌کند . به همین دلیل عموما برای روشن کردن تلفن 7940 از آداپتور استفاده می‌شود .

تلفن 7940 Cisco

چرا خرید و فروش تلفن 7940 سیسکو به صورت کارکرده و دست دوم همچنان ادامه دارد ؟

با توجه به تمامی مطالبی که در مورد این تلفن مطرح کردیم می‌توان گفت مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود تا کارشناسان سیستم‌های تلفنی VOIP تلفن 7940 سیسکو را به مشتریان و کارفرمایان خود پیشنهاد دهند کاهش هزینه‌های راه‌اندازی مرکز خرید IP Phone سیسکو  تلفن می‌باشد . چرا که 7940 با توجه به امکانات و پایداری خوبی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد و با خرید این تلفن برای کاربران سازمان‌ می‌توان هزینه‌های راه‌اندازی مرکز تماس را به میزان چشمگیری کاهش داد .

خرید تلفن 7940 Cisco

ویژگی‌های IP Phone 7940 سیسکو :

  1. زیبایی ظاهری
  2. کیفیت ساخت بالا
  3. پشتیبانی از VLan
  4. صفحه نمایش نسبتا بزرگ
  5. پشتیباتی از 2 اکانت داخلی
  6. قیمت مناسب برای مدل‌های کارکرده و استوک

نقاط ضعف IP Phone 7940 سیسکو :

  1. قیمت بالا برای مدل‌های نو
  2. عدم پشتیبانی از POE استاندارد
  3. عدم پشتبانی از پروتکل SIP به صورت پیش‌فرض
  4. نیاز به فایل کانفیگ و TFTP Server برای تنظیمات
  5. اندازه نسبتا بزرگ تلفن ( البته این مورد کاملا سلیقه‌ای هست! )

فایل های لازم برای تغییر فریمور و کانفیگ تلفن سیسکو مدل 7940

فن تحت شبکه CISCO مدل 7940 به راهنمایی و یا مشاوره بیشتری احتیاج دارید می‌توانید همین حالا با شماره‌ تماس‌های یوزدلند تماس گرفته و با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .