سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن تحت شبکه سیسکو مدل Cisco 7941

360,000 تومان

قیمت و خرید تلفن تحت شبکه سیسکو مدل 7941 در فروشگاه تجهیزات شبکه و VOIP یوزدلند

  • برند : سیسکو
  • مدل : 7941
  • وضعیت انبار : موجود
  • وضعیت استفاده : کارکرده –  Used
  • مشاوره رایگان برای خرید تلفن ویپ سیسکو 7941
  • تغییر فریمور رایگان IP Phone 7941 CISCO توسط یوزدلند (SIP – SCCP)

ویژگی خرید تلفن 7941 از یوزدلند

وضعیت استفاده یک گزینه را انتخاب کنیداستفاده شده - Used

موجود در انبار

  •  با گارانتی 1 ساله یوزدلند - شامل 20% شارژ اضافی خواهد شد
  •  به همراه پک و بسته‌بندی - شامل 30،000 تومان شارژ اضافی خواهد شد

360,000 تومان

خرید

شناسه محصول: ip-phone-7941 دسته:

ررسی تلفن تحت شبکه CISCO 7941

تلفن VOIP سیسکو 7941 یکی از تلفن‌های IP خوش قیمت موجود در بازار ایران می‌باشد که کارشناسان مراکز تلفنی تحت خرید تلفن سیسکو مدل 7941 شبکه یا VOIP ، در بسیاری از پروژه‌ها و سناریو‌های خود آن را به مشتریان و کارفرمایان خود پیشنهاد می‌دهند . در ادامه امکانات ، نقاط قوت و ضعف ، ویژگی‌ها و مشخصات این تلفن محبوب را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم .

نگاهی دقیق‌تر به تلفن 7941 سیسکو

تلفن 7941 سیسکو یکی از تلفن‌های محبوب و پرکاربرد در بازار VOIP ایران می‌باشد که با توجه به قابلیت‌ها و قیمت مناسبی که دارد همواره مورد توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان قرار می‌گیرد . 7941 درست مانند تلفن 7940 و یا دیگر تلفن‌های سری 79XX از یک طراحی خاص و کلاسیک بهره برده و با صفحه نمایش بزرگی که در اختیار دارد می‌تواند همچنان نظر بسیاری از کاربران و مدیران سازمان‌ها را به سمت خود جلب کند .

از طراحی و شکل ظاهری تلفن که عبور کنیم به بحث مشخصات سخت‌افزاری آن می‌رسیم ، 7941 با داشتن دو اکانت داخلی و پشتیبانی از دو پروتکل محبوب SIP و SCCP به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم از آن علاوه بر مراکز تلفنی سیسکو ، برای اتصال به تلفن داخلی در دیگر مراکز تلفنی SIP ساپورت نیز استفاده کنیم . البته باید به این نکته توجه خرید IP Phone سیسکو مدل 7941 داشته باشید که برای استفاده از هر یک از این دو پروتکل محبوب باید در قدم اول فریمور سازگار با آن پروتکل را به کمک سرویس TFTP روی تلفن بارگذاری کنیم . (تغییر فریمور تلفن‌ در صورت درخواست شما عزیزان توسط تیم یوزدلند انجام خواهد شد . علاوه بر این در صورتی که می‌خواهید این اقدام را خودتان انجام دهید می‌توانید فایل‌ها و نرم‌افزار مورد نیاز را از Tab دانلود این محصول به سادگی دریافت نمایید.)

در طراحی سخت‌افزاری این تلفن محبوب مانند بسیاری از تلفن‌های IP دیگر دو پورت اترنت در نظر گرفته شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند علاوه بر تلفن ، کامپیوتر کنار تلفن را نیز به بستر شبکه سازمان متصل کنند . مهم‌ترین ویژگی مثبتی که تلفن 7941 نسبت به خرید IP Phone دست دو برادر دو قلوی خود یعنی 7940 دارد این است  که پورت اصلی  این تلفن به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم علاوه بر آداپتور ، برق مورد نیاز تلفن را با استفاده از POE نیز تامین کنیم . این در حالی است که مدل 7940 برای تامین برق تلفن از طریق بستر شبکه تنها از تکنولوژی power inline که مختص تجهیزات نسبتا قدیمی سیسکو می‌باشد پشتیبانی می‌کند .

تلفن 7941

چرا خرید و فروش تلفن 7941 سیسکو به صورت کارکرده و دست دوم همچنان ادامه دارد ؟

همانطور که گفته شد تلفن 7941 سیسکو علاوه بر ویژگی‌ها و امکانات سخت‌افزاری بسیار مناسبی که دارد از قیمت خوبی نیز برخوردار است که همین خرید تلفن تحت شبکه امر باعث می‌شود تا کارشناسان سیستم‌های تلفنی ویپ ، تلفن استوک 7941 سیسکو را برای کاهش هزینه‌های راه‌اندازی پروژه‌ها به مشتریان و کارفرمایان خود پیشنهاد دهند .

تلفن ویپ 7941

ویژگی‌های IP Phone 7941 سیسکو :

  1. زیبایی ظاهری
  2. کیفیت ساخت بالا
  3. پشتیبانی از VLan
  4. صفحه نمایش نسبتا بزرگ
  5. پشتیباتی از 2 اکانت داخلی
  6. پشتیبانی از POE استاندارد
  7. قیمت مناسب برای مدل‌های کارکرده و استوک

نقاط ضعف IP Phone 7941 سیسکو :

  1. قیمت بالا برای مدل‌های نو
  2. عدم پشتبانی از پروتکل SIP به صورت پیش‌فرض
  3. نیاز به فایل کانفیگ و TFTP Server برای تنظیمات
  4. اندازه نسبتا بزرگ تلفن ( البته این مورد کاملا سلیقه‌ای هست! )

فایل های لازم برای تغییر فریمور و کانفیگ تلفن سیسکو مدل 7941

در صورتی که برای خرید تلفن تحت شبکه CISCO مدل 7941 به راهنمایی و یا مشاوره بیشتری احتیاج دارید می‌توانید همین حالا با شماره‌ تماس‌های یوزدلند تماس گرفته و با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .